19 Haziran 2015 Cuma

Alışveriş #1 Kitaplar


Selamlar, bu hafta yaptığım aslında minik sayılabilecek kitap alışverişimi sizlerle paylaşıyım dedim. Dört tane kitap aldım. Hepsini D&R mağazasından aldım. D&R'a giderken ki amacım Paralama Defteri almaktı ama indirimde olan kitapları görünce onlara da bir göz attım ve göz atmakla kalmadım.

Aldığım ilk kitap bu boyama kitabı bu kitap 18 bilmemneden 13 bilmemeye düşmüştü. Benim zaten son zamanlarda özellikle tercih edilmeye başlanan yetişkinler için boyama kitaplarına (yibk) ilgim vardı. Tamam, bu benim ilk y.i.b.k.ım olabilir ama yinede ilgim vardı.:D Sizde boyamayı eğlenceli bir iş olarak görüyorsanız bence sizde alın çünkü Ramazan'da yapacak fazla iş yok. Saçma bir çünkü oldu biliyorum... Artık çok farklı temalarda bir sürü boyama kitapları var. Benim tercihim bu 60'lar temalı kitap oldu.      
Kitabın Özgün Adı: Creative Colouring for Frown-Ups 60s Patterns  
Yayınevi: Libros Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 128
Arka Kapak Yazısı:
Ressam olmanıza gerek yok. İçinizdeki renkleri keşfedin yeter! Gerisi kaleminizin ucundan akıp gidecek...
Soyut tasarımlar, pop-art baskılar ve güçlü desenlerle 60'ların ruhu tekrar aramızda! İşte size yoğun çalışma ortamından ve kalabalık şehir hayatının stresli atmosferinden uzaklaşmak için harika bir fırsat daha! Renklerle Terapi / Yetişkinler için Yaratıcı Boyama kitabı, hayal dünyanızı zenginleştirip, duygularınızın yeniden renklenmesini sağlayacak ve içinizde gizlenmiş olan yaratıcı benliğinizi ortaya çıkaracaktır.                                                                      


Aldığım diğer bir kitap ise bir manga. Death Note'un 7.cilti (Sıfır). Bu manganın her ay bir ciltini alıp okuyorum. Favori karakterim ise L.1 2 3 4 5 6 ya kıyasla daha kalın ve bence kapağı daha güzel. Acaba neden daha çok sevdim? Daha okumadım ama yakın zamanda okuyacağım. L çok tatlı değil mi? Spoil aldım ama umursamıyorum zaten olay olayın nasıl olduğu değil mi? Sorular sıkmadı mı? Neyse sjdgh
Yayınevi: Akılçelen Kitaplar
Sayfa Sayısı: 216



Karanlık Zihinler'i ise çevrildiği zamandan beri okumak istiyordum. Ama nasip olmamıştı. Bu kitabı ise 9.90 gibi uygun bir fiyata aldım. Benimki 7. baskıdan ve arkasında ''Özel Baskı'' yazıyor. Böyle...

Yazar: Alexandra Bracken
Kitabın Özgün Adı: The Darkest Minds
Yayınevi: Paradi Kitap
Sayfa Sayısı: 572
Arka Kapak Yazısı:
Adım Ruby.
Hepinizden farklıyım.Aklınızın derinliklerinde gezinebilir, anılarınızı hiç yaşamamışsınız gibi silebilirim.Henüz on yaşındayken Thurmond'daki bu rehabilitasyon kampına gönderildim. Hem de kendi ailem tarafından...Burada her adımımız izleniyor, nefes alış verişlerimiz bile.Yalnız değilim.Maviler... Yeşiller... Turuncular...Sarılar ve Kırmızılar...Karanlık Zihinler...Ve yaşamak için saklanmak zorunda kalanlarVe kaçanlar... 



En son kitabımız ise Paralama Defteri. Bu kitabı tamamlamak bize düşüyor. Kısaca anlatmak gerekirse her sayfa için farklı talimatlar var ve bunları uyguluyor alan kimse yani ben veya sizler. Bu talimatların çoğu kitabı paralama defteri mahvetme üzerine. Bu da boş zamanlara bire bir diye düşünüyorum. Son olarak; paralamak için sabırsızlanıyorum. :D

Yazar: Keri Smith
Yayınevi: Pegasus
Kitabın Özgün Adı: Wreck This Journal
Sayfa Sayısı: 224



Şimdilik yapabilirsem her hafta en az bir yazı yayınlamayı düşünüyorum. Takipte ve sağlıcakla kalın!


2 yorum:

  1. Paralama defterini kıskandığımı söylemeden geçemiycem güle gülle kullan hepsini

    YanıtlaSil