4 Ağustos 2015 Salı

Karanlık Zihinler - Alexandra Bracken | KİTAP YORUMU |


Kitabın Özgün Adı: The Darkest Minds
Yayınevi: Parodi Yayınları
Sayfa Sayısı: 572

ADIM RUBY. 
HEPİNİZDEN FARKLIYIM. 
AKLINIZIN DERİNLİKLERİNDE GEZİNEBİLİR, ANILARINIZI HİÇ YAŞAMAMIŞSINIZ GİBİ SİLEBİLİRİM. 
HENÜZ ON YAŞINDAYKEN BİR GÜN THURMOND'DAKİ BU REHABİLİTASYON KAMPINA GÖNDERİLDİM. 
HEM DE KENDİ AİLEM TARAFINDAN...
BURADA HER ADIMIMIZ İZLENİYOR, NEFES ALIŞVERİŞLERİMİZ BİLE…
YALNIZ DEĞİLİM, MAVİLER... YEŞİLLER... TURUNCULAR... SARILAR VE KIRMIZILAR... 
KARANLIK ZİHİNLER... VE YAŞAMAK İÇİN SAKLANMAK ZORUNDA KALANLAR VE KAÇANLAR... 


Merhaba arkadaşlar.:) Karanlık Zihinler hakkında ne düşündüğümü okumak isterseniz okumaya devam edin. khvfjk.

 Ben sevdim bu kitabı. Kitap oldukça kalın fakat bunun getirebileceği bir sıkıcılık kesinlikle yok. Roman sıkmıyor da, yormuyor da. okuması gayet eğlenceli. Kitabın gözü olan Ruby'yi fazla sevemedim. Bazen kendimi onda görsem de çoğu davranışları saçma geldi. Çok sevdiğim karakterler de vardı. 

Ben kitapta çoğu şeyin farkına geç vardım ve bir sürü şeyi yanlış anladım. Bu büyük ihtimalle benim dikkatsiz okumamdan kaynaklanıyor olabilir. Mesela Liam ve Lee aynı kişilermiş. Bu kısaltmayı bana biri açıklasın... Liam liim diye falan mı okunuyor da Lee?...  Hmm. Yeşillerin zihin kontrolü yapabildiğini sandığımdan bahsetmiş miydim? 

Chups'ın Robinson Cruesşfd kitap yorumunu, içinde bir şifre bile saklıydı, okuduktan sonra bu yazılarımın çok değersiz olduğunu düşündüm. Zaten mükemmel olmadıklarını biliyordum ve diğer harika bloggerları ama Chups'ınki çok prof.. 

Kapaktaki Psi simgesi kitabın ortalarını geçene kadar kapakta mantıksız dürüyor ve neden turuncular bu kadar özel -Ruby turuncu diye mi ha ha- Bence Kapak fazla kalabalık duruyor ama yine de şu Allahım kör olsam daha iyiydi veyatta kirpiklerim gözümü bıçakladılar gibi değildi. Aslında etkileyici bir kapak. Ama favorilerimin arasına giremez. Parodi yayınlarından okuduğum ilk kitap olsa gerek. Baskı falan baya güzel bence. Yazım yanlışı da farketmedim. Kitabın sırtı çatlar diye düşünmüştüm ama hiç bişey olmadı. Bu iyi birşey. (y)

AZSXDCFVGBHNJKL

5/5 

sağlıcakla kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder